lørdag 6. april 2013

BUGG is back

På min handlerunde på Landåstorget for å få kondensert melk og fløyte, var eg også innom ICA. Der hadde dei jammen meg tatt inn BUGG!!



Kven skulle tru det? Med prisstigning på 500% frå sist eg såg den og tilbake i papirpakning.

Denne varianten var med banansmak og smaka (så vidt eg hugsar) likt som før. Knallhard å tygga på i starten, men den tok seg opp etter kvart.

Men er du redd for tennene dine, så styr unna. Det var stort sett sukker og maissirup som tok opp innhaldslista... Men det er vel ingen fare for at ein går og tygg bugg heile dagen (dersom ein ikkje har planar om å trena opp kjevane): smaken var gått ut lenge før eg var tilbake i leiligheten. Den første tyggisen enda sine dagar i eit bosspann i Landåslien, levetid, ca. 7 min.

2 kommentarer:

  1. Hehe, velkommen etter! :) dei har hatt den buggen i butikkane i nåken år nå :p

    SvarSlett
  2. åja:) det må vera dåkke som er tidlig ute i Stavanger;)

    SvarSlett