lørdag 11. februar 2012

minestronesuppa

sist me var på Obs plukka eg med meg gratisbladet til coop, og der var det oppskrift på mange supper! Eg er inne i ein prøv-nye-oppskrifter-periode, så i dag måtte minestronesuppa til pers. Og den var veldig god! berre å anbefala! Det er jo ei slags tomatsuppa, og eg har prøvd å laga tomatsuppa frå botnen av mange gonger med varierande hell... Som regel blir det litt surt! Men nå vil eg halda meg til minestronesuppe ei stund, du finn oppskrifta også på Coop sine sider. :) Einaste endringane eg gjorde var at eg la til ei skei honning og bytta ut kvitvinen med eplejuice.

Elles er det ei fredelig helg. BA putle litt i gongen, eg les til eksamen i BREEAM som eg skal ha om nokre veker. Det er ei sertifiseringsordning for bygg viss nåken lurer..! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar