lørdag 4. februar 2012

klissete boller:)

dagens bakst, skikkelig klissete kanel-i-svingen med vaniljekrem, så klissete at dei må lagast i muffinsformer;-)
Anledningen var eigentleg at me hadde steikt, panert sei i går. Etterpå reiste me på kveldskjøring på Kvamskogen, og då me kom heim kjente me korleis det STANKA fisk i leiligheten:-) har jo hatt den middagen fleire gonger før, men det lukta aldri slik, så eg veit ikkje kva som var gale denne dagen. Uansett, ofte bakar eg rundstykker etter me har hatt pannesteikt fisk for å heva luktkvaliteten i huset. Men eg hadde jo bakt dobbel porsjon rundstykke på morgonen sidan eg hadde fri og me vurderte denne kveldskjøringa, så det var ikkje akkurat det som frista å gå i gong med..! Så derfor: boller med kanel i dag! Bård Aslak var enig. Og nå luktar det godt her;)
Oppskrifta er frå ei bok av Marit Røttingsnes Westlie, ei bok eg brukar ofte! sjekk bloggen hennar, der er det også mykje godt;-) frutimian.no, evt frutimian.wordpress.com eller mrw.no (tidlegare bloggar).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar