onsdag 8. februar 2012

jobbreis til Svalbard

Nå har eg vore på Svalbard i eit døgn. Eg har med tjue kilo kler, men held på å kovna iført ein brøkdel:) Det er uvanleg varmt her oppe, og det regnar. Normalt er det veldig tørrt her, det vert ikkje ein gong praktisert takrenner og nedløp i særleg grad på husa. Det er heller ikkje avløpssystem for å ta unna overvann, så vatnet renn fritt, oppå isen og den frosne jorda. Så det eg eigentleg burde teke med var broddane mine, hehe:)

Prøvde å ta litt bilder midt på dagen, men det var ikkje så lett i halvmørket med regn og med mange kunstige lyskilder rundt om:

Litt oppe i Longyeardalen:


Nedover mot sentrum:

Det var finare ver då me fauk inn over Tromsø i går:


Eg håpte eg skulle få slik utsikt over Svalbard også, men der var det berre skodde;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar