onsdag 1. mai 2013

1. mai og svinekarbonader

I fjor 1. mai var det sol og me malte huset til mamma og pappa. I år snør det horisontalt:) Det har blitt ein liten tur ut av leiligheten i dag, kun for ein runde på treningssenteret. Eg fant ut at det heldt for i dag! 

Så nå har det blitt litt husarbeid og eg har laga svinekarbonader for "eit halvt år":

Tre svinekjøttdeigar, ein og ein halv løk, to japanske kvitløkar, tre egg, litt krydder, salt og pepar gav 21 karbonader som er kjekke å ta opp frå frysen:) 

Burde vel laga meir når eg først var i gong. Men eg svidde den første porsjonen med karbonder på takka og røykla med det heile leiligheten, så akkurat i dag var det nok... Neste gong skal eg bruka lågare temperatur og ein annan fett, olje var betre enn smør til dette her. Svinekjøtdeig (og kyllingkjøtdeig) har det i tillegg med å klistra seg i panna sidan det er så magert, så det må smørjast godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar