søndag 17. juni 2012

Syvêr

Med BA på Skarfoss i helgå, kan eg slå meg laus, og symaskinen har fått stått framme i fleire dagar:) Det passa eigentleg godt med litt regn, slik at eg kunne gjera litt innandørs sysler som eg har tenkt på lenge.
Så nå er me snart klare for å USA-tur med posar til sokkar og underkler i bagasjen.:



Ingenting er vel så irriterande som små ting som forsvinn i den store kofferten! Nå får me alt samla. Eg har laga fem slike posar, i to typar stoff. Ballongstoffet er til BA, det var det mest maskuline eg hadde for hånd... ;-P Mønsteret fann eg på Pink Penguin sin blogg. Her er det mange fine mønster!

Det vart ein liten pose til munnspelet mitt også. Til når eg ikkje gidd å frakta det i boksen. Må berre få på plass ei snor, så er den klar til bruk;)



Eg har også sydd ferdig ein liten sommarkjole, men eg vil sy på nokre knappar før eg viser den fram...! 

Og nå er eg ferdig med å sy, så då kan regnet godt gi seg igjen... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar