søndag 3. juni 2012

No-knead-baguett

Eg har endelig prøvd no-knead-metoden som eg har lese om lenge på diverse matbloggar! Ikkje for brød, for eg har ikkje jerngryte, men baguettar!
Oppskrifta fann eg her på bloggen "Marias salt og søtt".

Eg rørte deigen saman i går kveld og baka ut til frokost i dag. Einaste minus var av eg måtte opp ein tur og snu deigen klokka halv sju, men den som er forveten på noko nytt, tåler slikt;-)

Den einaste forskjellen eg gjorde frå oppskrifta var av eg hadde bakesteinen min i botnen av ovnen og ei langpanne med vatn over før baguettane. Det er ikkje nødvendig, men då simulerer ein meir situasjonen ein har når ein bakar slike brød i jerngryte. Visstnok. Dampen gjer at ein får fin skorpa..!

Jaja, Bård Aslak lika det godt i alle fall:-)

Og nå vil eg snart prøva meg på eit brød, tenkte eg kunne prøva med ei eldfast form med folie over..! :-) De kan lesa meir om kva som er bra med No-knead-metoden hjå Matentusiasten her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar