lørdag 21. april 2012

Loppefunn

Sist helg var Irene og eg på to loppemarked og ei bruktmesse! Då kom eg over den fjonge sukkerfrøkna til høgre, og ho passa perfekt i lag med herr salt og fru pepar som eg hadde frå før :-) alle er frå Figgjo.
Elles var loppemarknadane ganske stress å vera på, med fullt av folk som presste seg fram på alle kantar! ikkje heilt vår stil, men løye var det jo også:-) og det var mykje skrot egentlig, det synest i alle fall eg... men det er jo utrulig ka folk ser seg mon i! For eksempel den merkelige sukkerdåsen som eg raska med meg;-)

2 kommentarer:

  1. åh, saknar våren i Bergen, loppemarked der eg kan finna allslags eg ikkje trenge!

    SvarSlett
  2. Haha, du har heilt rett, det er jo så å seia berre ting me ikkje trenge på Loppemarknad! Men det er kjekt med litt slikt og:) Viss du savne Bergen er det berre å komma på besøk!!

    SvarSlett