onsdag 26. januar 2011

peanøttkjeks

I mårå har typen og eg vore i lag i seks år, og det er ikkje verst!
For å gjera litt stas på han, har eg førebudd meg på morgondagen med å laga peanøttkjeks!
Desse laga me av og til heime når eg var "liten", og dei er farleg gode:)

Ingrediensene står klare til å blandast saman. Du smuldrar 125 g margarin i 5 dl mjøl. Bland inn 1 dl hakka peanøtter, 3 ss korinter eller hakka rosiner, 1 dl sukker, 1/2 ts bakepulver og eitt egg. Bland saman. Treng du meir væske, ha oppi litt vatn (eller litt meir egg). Rull til tre pølser og trykk dei flate på ei bakeplate, slik:

Steik på 200 grader i 15 minutt før du deler remsene på skrå.
Deretter slår du ned temperaturen i ovnen til 100 grader og tørkar kjeksa ei stund.

Til slutt serverer du:) Eg hugsar kjeksa som noko brunare,
men det har nok å gjera med kva ovn som er brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar