torsdag 7. november 2013

Ballongbukse

Ein etterlevning frå sommaren er endeleg klar: ballongbuksa til ein liten babygut:
Mønsteret er frå heftet All you knit is love av Susie Hauman. Eit veldig kjekt hefte!
 
Mønsteret er ikkje skikkeleg fletting, sjølv om det ser slik ut. I staden for å fletta strikka ein tre vrang saman, noko som faktisk var litt putle. Neste gong eg lagar denne, vil eg bruka eit anna mønster i stripene.
 
Garnet eg brukte var Shetland Soft frå Malsen og Mor. Eit garn som finst i eit utal flotte, melerte fargar. Eg er fan av dette garnet. Men det er litt spinneoljerester i det som gjer tråden litt hard og treg å strikka med. Men då eg vaska buksa heilt til slutt vart den mjuk og god! :)

Til slutt; ein liten film om strikking. Den er laga av Laura Neuvonen.
Sjølv om det er kjekt å strikka er det lurt å gi seg i tide!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar