tirsdag 23. august 2011

resteteppe

Her ein dag kom eg over ein blogg som hadde ein lur måte å bli kvitt restegarn på, nemleg å laga ei gigantisk bestemorrute ! :-) Eg har jo framleis ein del garn etter teppet med bestemorruter som eg laga i haust, sjølv om det også eigentleg var eit resteteppe ;-P
Så nå har eg samla saman alle passelige ulltrådar og heklar opp eitt og eitt nøste. Så får eg supplera med restenøste etter framtidige prosjekt etterkvart til teppet er brukande stort! Nå har eg i alle fall eit prosjekt som blir til nytte i staden for ei røys med taustumpar!
Fargekombinasjonane blir vel så som så, men så blir det jo også eit teppe som det heiter; eit resteteppe. Dessuten kan me bruka det over dyna om vinteren, på soverommet har me uansett augene igjen mesteparten av tida;-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar